بعد عمری که قفس باز شد و دل پر زد

                                       نازنین دلبرکم مست شد و بر در زد

من شدم هست و گشودم در میخانه ی خویش

                                        چه بگویم ؟!!! که نگفتا و لبم ساغر زد

رو به من کرد و بگفتا که چرا شیدایی؟

                                        جانم آنگه به لب آمد که
لبی دیگر زد

خون دل ریختم از دیده ی مجنون بیرون

                                        چه کنم لیلی جانم به دلم خنجر زد

در خماری شده ام محو لب و خال سیاه

                                        صورتم خیس شد و
گونه ی من گوهر زد

بنشستم به زمین در قبل قامت او

                                        خم شد و بوسه زد و در بر من چنبر زد

لب گشودم که دگر بار روی از بر من؟

                                        خیره شد پلک بزد
کوزه ی می بر سر زد

بیت آخر به امید کرمش گویم باز

                                        هر زمان بوسه به جای لب من دفتر زد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد