دلبر چه شد، کز بوی او جانم به لب شد سوی او         

لب را نشد وصلی از او، از شرم خال روی او

  در روزگار دلبری، دلبر به حکم دلبری!  

 دل برد و بیدل مانده‌ام من در هوای کوی او

 گر بینم آن زلفش به شب رقصان به بادی هر طرف        

افتم چو صیدی بی‌دفاع

در دام تار موی او

 دلبر چه شد تا یک شبی،

یک شب که نه در هر شبی
 

خیره شوم در چشم او، در چشم پر جادوی او

 گر در شبی در خواب خود بینم رخش مهمان خود              

 شیرین شود هر لحظه‌ام با طبع شیرین گوی او

آندم که می‌آید تبی، بر تن نشیند با غمی
  

 سوزد در آتش تن ولی خواهم روم پهلوی او

  دلبر چه شد، تا از غمی خالی کند دل را دمی  

 آن دم به دور از هر غمی گیرم ز غم گیسوی او  

عمری گذشت و حسرتش ماندش به دل در سینه‌ام

آخر نشد باشد شبی در دست من بازوی او !!




من از این پس به همه عشق جهان می خندم


به هوس بازی این بی خبران می خندم


من از آن روزی که دلدارم رفت


به غم و شادی این ساده دلان  می خندم


  ******


گاهی دوست می دارم

دیوانه باشم !

هیچ درک نکنم و هیچ نفهمم ...

در دنیای خویش آزادانه ...

وای خدایا ! چه لذتی در دنیایی زیستن

که کسی از آن خبر نداشته باشد ...  

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا... . کلبه گیتار شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ب.ظ http://guitar-guitar-guitar.blogsky.com

سلام....اوووووووللللل شدم خوندمش قشنگه

علی کارگر یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ب.ظ

مریم یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.salot-preto.blogfa.com

بابا ای ول خیلی جالب بود از اینکه به من سر زدی ازت ممنون هستم

روزگاری بود و رفت

عاشقی ومعشوقی بود رفت

آن همه شورونشات ها

قصه ها بودو برفت

کوچه های کاه گلی یادگاره

سوزها ونغمه های عاشقانه

سازی ازمهر ومحبت ها

بود رفت

مریم یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.salot-preto.blogfa.com

سلام علی جان خوبی شما من نتونستم شما را ad کنم شما میتونید یه بار دیگه این کار را انجام بدین در ضمن من شما را جز پیوندام قرار دادم شرمنده بدون اجازه این کا را انجام دادم

تو منو از شب گرفتی
تو منو دادی به خورشید
اگه باشی یا نباشی
برای من تکیه گاهی
برای من که غریبم
تو رفیقه جون پناهی
ناجی عاطفه ی من تویی تو




**سارا وز زهرا** چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:25 ق.ظ http://www.fajeaeshgh.persianblog.com

salam aziz.. khobin?... weblogeton vaghan zibast... tabrik migam... update hastim va montazere hozore sabzeton... ya hagh....

رضا چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ق.ظ HTTP://GUITAR-GUITAR-GUITAR.BLOGSKY.COM

سلام دوست خوبم چه خبرا؟ ببخشين اين چن وقت خيلي گرفتار بودم نتونستم بيام
پيشت عرض كنم به حضور گل شما كه من يكي ديگه از آهنگامو تو بلاگم گذاشتم اسم آهنگ آرزو هست و شعرش هم از فروغ فرخ زاده ميخاستم تشريف بيارين و گوش بدين و نظر بدين بي نهايت ممنون ميشم منتظرتم عزيز ...يا علي

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد