عشق



چشم انتظار من باش تنها تو یار من باش ای آخرین امیدمای نازنین ترین یار

چشم انتظار من باشمن زنده ام به یادت ای مهربون عاشق تنها به شوق دیدار

عاشق تر از همیشه ماندی در انتظارم چون سایه لحظه لحظه تو بودی در کنارم

نامی دگر به جز تو با قلبم آشنا نیست یه لحظه خاطراتت از خاطرم جدا نیست

چشم انتظار من باش تنها تو یار من باش ای آخرین امیدم چشم انتظار من باش

در خاطرت نگه دار عهدی که با تو بستم من که غرور خود را در پای شکستم

ای تو همیشه با من من با تو هستم بی تو بی قرار این قلب عاشق من

ای هم نفس چه زیباست با تو نفس کشیدن عاشق تر از همیشه به تو رسیدن

چشم انتظار من باش تنها تو یار من باش ای آخرین امیدمای نازنین ترین یار

چشم انتظار من باش من زنده ام به یادت ای مهربون عاشق چشم انتظار من باش

عاشق تر از همیشه ماندی در انتظارم چون سایه لحظه لحظه تو بودی در کنارم

نامی دگر به جز تو یه لحظه خاطراتت از خاطرم جدا نیست

در خاطرت نگه دار عهدی که با تو بستم من که غرور خود را در پای شکستم

ای تو همیشه با من من با تو هستم بی تو بی قرار این قلب عاشق من

ای هم نفس چه زیباست با تو نفس کشیدن عاشق تر از همیشه به تو رسیدن

چشم انتظار من باش ای آخرین امیدم ای نازنین ترین یار چشم انتظار من باش

من زنده ام به یادت ای مهربون عاشق

چشم انتظار من باش

نظرات 8 + ارسال نظر
امین یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام واقعا سایت باهالی دارید به خصوص آهنگ های آن

وحید یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ب.ظ

مصی جکسون یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ب.ظ

دمتون گرم خدا کنه همیشه باشید

علی رضا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:50 ب.ظ

وب لاگ خوبی داری آهنگ های خوبی داره
موفق باشی

احمد سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:24 ق.ظ

علی جان دستت درد نکند سایت جالبی طراحی کردی
امید وارم خوش باشی و پایدار

شهرزاد سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:26 ب.ظ

شهرزاد سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام علی آقا وقتون به خیر خسته نباشید سایت جالبی دارید اگه میشه مطالب علمی و فرهنگی رو در اون بگنجونید به هر حال موفق باشید .

احسان چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:19 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد